Proč se reklamní předměty musí potisknout nebo označit danou značkou. Když si to tak vezmete reklamním předmětem se to stává tehdy, kdy je na daném předměte daná značka, logo nebo nějaký symbol, který udává a prezentuje danou firmu, spolek, tým a podobně. Bez správného označení, by se jednalo, jen o klasický předmět. Ovšem pozor na to i předměty mohou mít označení a to nemusí být reklamním předmětem. Mohou na sobě mít různé obrázky, i psaný text a nemusí se jednat o reklamu. Například můžete pít z hrnečku, na kterém je obrázek pejska jak si hraje s míčem a máte ho velmi oblíbený a je pro vás důležitý.
Takový hrnek, není žádnou reklamou, ale jen klasickým hrnkem na prodej. Na svůj hrnek, si můžete nechat udělat i vlastní fotografii vlastního psa. Jen stačí vybrat fotku. V dnešní době, můžete mít hrnek s fotografií vlastního psa i s logem své firmy. Je jen na vás co si vše necháte natisknout na reklamní předměty. Dnes si můžete reklamní předměty potisknout různými způsoby nebo si je nechat na oblečení vyšít, ale musíte počítat s tím, že vyšité znaky nebo loga budou dražší, protože se takové vyšití dělá pečlivě a je to dražší metoda než potištění. Například, vyšití na bílou bavlněnou polokošili, kdy výšivku jen tak nedostanete dolů je velkou výhodou.
Přece jenom, když to srovnáte s natištěným logem na stejném povrchu a tričku, budete mít díky praní nápis pryč nebo bude poškozený. Když, se pere na jiné stupně, než by mělo, dojde ke zničení. Stačí větší teplota praní a máte po reklamně. Někdy se vyplatí, si nechat na látku reklamu raději vyšít, než si jí nechat natisknout. Budete s tím lépe spokojeni a bude to pro vás záležitost na dlouhou dobu, dokud se vám samotné tričko nerozpadne. Když se tisk odloupne, někdy na tričku zbyde jen lepidlo nebo jde vidět, kde byla značka a tričko není vybledlé, tomu se můžete lehce vyvarovat, když si necháte logo vyšít.