Posted By
Jak se používají firemní trička



Pokud přijdete do jakéhokoliv většího obchodu, zjistíte, že všichni zaměstnanci na sobě mají firemní trička, mnohdy i se jmenovkou. To se může zdát zvláštní. Jistě, uniformy nejsou nic nového, existují v podstatě již od starověku. Ty ovšem plní především praktickou funkci, ať už ochrannou, nebo umožňují lépe vykonávat dané povolání. Dá se to tedy pochopit například u vojáků, policistů či lékařů. Proč je ale musí nosit i zaměstnanci běžných obchodů? Tím nejdůležitějším důvodem je zde samozřejmě to, abychom je coby zákazníci ihned rozeznali od ostatních nakupujících. To je důležité, pokud například potřebujeme s něčím poradit.

firemní trička s jednoduchým designem

Ve velkých obchodních centrech, kde se jednotliví zaměstnanci mezi sebou příliš neznají, to zase zabraňuje tomu, aby běžný zákazník jen tak vešel do prostoru určeného pouze pro zaměstnance. Je tedy pochopitelné, že vedení chce, aby byli zaměstnanci od klientů na první pohled jasně rozlišitelní. Otázkou je ovšem samotný design těchto triček. Můžeme si všimnout, že v podstatě je pokaždé stejný: jednoduché tričko s krátkým rukávem, v zimě případně přes něj vesta, to vše ve firemních barvách. Na přední straně najdeme obvykle pouze jmenovku, zato na zadní název obchodu, a případně ještě nápis typu „mohu vám pomoci?“. Drobné detaily se mění, avšak tento základ je v podstatě všude stejný.

jednoduché reklamní tričko

Je však jasné, že rozhodně není samoúčelný, nýbrž byl pečlivě vybrán tak, aby nejlépe firmě posloužil. Vedlejším cílem firemních triček je totiž také marketing, především pak propagace dané firmy. Zde jde o to, aby zaměstnanci vypadali co nejvstřícněji a nejochotněji, a aby měl zákazník pocit, že pro něj udělají cokoliv, co je v jejich silách. Jistě, realita bývá mnohdy jiná, často nikoliv vinou zaměstnanců samotných nýbrž kvůli firemním podmínkám.Na tom však již nezáleží, koneckonců většina zákazníků pomoc potřebovat nebude. Důležité je, aby byl vytvořen patřičný příznivý dojem. Právě to totiž přináší firmě další zisky, což je to, o co tu jde především.